INTERPRETAREA
CHESTIONARULUI
Chestionar
de apreciere a activitatii din cadrul mobilitatii din Romania a proiectului
multilateral Comenius “Tradition, diversity and acceptance”
A fost aplicat unui numar de 79 elevi din
clasele IX - XII
Nr. crt.
|
ÎNTREBAREA
|
INTERPRETARE
|
||||||||||
1.
|
Identificati trei
activitati importante din cadrul mobilitatii din Romania
|
a)dansurile traditionale – 53.16%
b)masa festiva cu specific romanesc pentru oaspeti
– 27.84%
c)vizitarea orasului(Salina, Bisericile,
Primaria)-74.68%
d)spectacolul realizat de elevii nostri – 39.24%
e)concursul de cultura generala – 21.51%
f)prezentarea felicitarilor realizate - 15.18%
g) prezentarea costumelor populare – 5.06%
h)prezentarea icoanelor pe sticla – 2.53%
i)Non raspuns – 3.79%
|
||||||||||
2.
|
Noteaza cel putin trei
avantaje ale activitatilor din cadrul reuniunii din Romania
|
a)perfectionarea prin comunicare a lb. Engleze –
69.62%
b)cunoasterea unor oameni noi – 65.82%
c)invatarea traditiilor altor tari – 37.97%
d)invatarea unor lucruri noi despre tarile din Europa
– 21.51%
e)deplasarea in diferite tari – 11.39%
|
||||||||||
3.
|
Exista dezavantaje in
cadrul mobilitatii din Romania?Daca da, care ar fi acestea?
|
·
98.73% NU
·
1.26% DA
Cei care au raspuns da au evidentiat timpul scurt
petrecut impreuna
|
||||||||||
4.
|
Precizati calitatea produselor
realizate de catre elevii scolii noastre in cadrul mobilitatii din Romania
|
|
||||||||||
5.
|
Precizeaza in ce masura
au fost atinse obiectiveledin cadrul reuniunii din Romania?
|
|
||||||||||
6.
|
Ce v-a impresionat la
acesta reuniune?
|
a)
Intalnirea cu colegii straini – 30.37%
b)
Spectacolul artistic si atelierul
de dans popular – 21.51%
c)
Toate activitatile – 20.25%
d)
Vizitarea orasului - 8.86%
e)
Felicitarile – 3.79%
f)
Non - raspunsuri 21.51%
|
||||||||||
7.
|
Ati fost implicati in
cadrul activitatilor din cadrul reuniunii din Romania?Daca da, in ce fel?
|
·
NU – 58.22%
·
DA – 41.77%
a)
In realizarea spectacolului –
11.39%
b)
La realizarea produselor,
felicitarilor si a mesei festive – 10.12%
c)
La toate activitatile ca si
membru Comenius – 20.25%
|
Intrepretarea chestionarului
In urma aplicarii
chestionarului s-a constatat urmatoarele:
- Elevii chestionati au prezentat ca
fiind cele mai importante activitati din cadrul mobilitatii , vizitarea
orasului si a bisericilor, vizitarea Salinei Ocna Dej dar si atelierul de
dans popular si spectacolul traditional popular care au scos in evidenta
importanta pe care o acorda elevii traditiilor loacale ce se constituie
intr-o adevarata carte de vizita a celor din zona Dej precum si
prezentarile de produse realizate de scolile implicate in proiect
- Avantajele acestei mobilitati au fost
acelea de a conversa in lb. Engleza si de a lega noi relatii de prietenie
cu colegii din strainatate, cunoasterea specificului traditional al
fiecare tari implicate in proiect printr-un schimb de informatii si prin
vizionarea produselor realizate in cadrul proiectului
- Nu au existat dezavantaje ale
mobilitatii din Romania, in viziunea elevilor chestionati, poate doar
acela ca timpul alocat acesteia a fost prea scurt ceea ce arata starea
extraordinara pe care elevii au simtit-o pe durata intregii intalniri din
cadrul proiectului
- In ceea ce priveste caliatea
produselor realizate au fost aprecieri de excelent si foarte bine, ceea ce
arata profesionalismul si meticulozitatea manifestata de elevii si
profesorii din echipa de lucru Comenius, in proiectarea, realizarea si
prezentarea acestora
- Au fost atinse obiectivele
mobilitatii in mare si foarte mare masura, asta aratand buna organizare si
realizare a tuturor activitatilor
- Ca si activitati ce i-au impresionat
pe elevi au fost in primul rand
spectacolul traditional popular si intalnirea cu colegii lor straini, ce
rezulta deschiderea spre colaborare si cooperare cu ceilati elevi din scolile
partenere
- Peste jumatate dintre elevii
chestionati au fost implicati in activitatile derulate in cadrul
mobilitatii din Romania, fie ca si membrii in echipa de proiect fie ca si
colaboratori in realizarea produselor, spectacolului si a cinei traditionale,
fapt imbucurator, ce arata dorinta de implicare a cat mai multor elevi in
desfasurarea in bune conditii a activitatilor proiectului
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu