Chestionar de apreciere a activitatii dupa mobilitatea din Romania din
cadrul proiectului
“Tradition, diversity and
acceptance”
A fost aplicat unui numar de 51 de
parinti
Nr. crt.
|
ÎNTREBAREA
|
INTERPRETARE
|
||||||||||
1.
|
Identificati trei activitati importante din cadrul
mobilitatii din Romania
|
-vizitarea orasului - 88.23%
-spectacolul
realizat de elevi - 47.05%
- dansurile
traditionale – 33.33%
- pictarea
icoanei – 11.76%
-cina
traditionala – 13.72%
- concursul
de cultura generala – 11.76%
-prezentarea
posterelor personale – 21.56%
|
||||||||||
2.
|
Noteaza cel putin trei avantaje ale
activitatilor din cadrul reuniunii din Romania
|
- Invatarea lb engleze prin comunicare si
socializare – 45.09%
-interactiunea cu elevii straini – 50.98%
-largirea orizontului cultural – 50.98%
-schimb de experienta – 29.41%
-dezvoltarea atitudinii de respect fata de
cei din alta tara – 45.09%
-non raspuns – 1.96%
|
||||||||||
3.
|
Exista dezavantaje in cadrul mobilitatii din
Romania?Daca da, care ar fi acestea?
|
-neincrederea
unora fata de altii
|
||||||||||
4.
|
Precizati calitatea produselor realizate de
catre elevii scolii noastre in cadrul mobilitatii din Romania
|
|
||||||||||
5.
|
Precizeaza in ce masura au fost atinse
obiectivele din cadrul reuniunii din Romania
|
|
||||||||||
6.
|
Ce v-a impresionat in mod deosebit la aceasta
reuniune?
|
-vizitarea
Bisericilor si a Salinei Ocna Dej – 9.80%
-
spectacolul – 41.17%
-diversitatea programului – 21.56%
-totul – 7.84%
-modul de implicare a profesorilor si elevilor- 29.41%
-cina festiva – 5.88%
-non raspuns – 1.96%
|
||||||||||
7.
|
Ati
fost implicati in cadrul activitatilor din Romania?Daca da, in ce fel?
|
-in
realizarea cinei traditionale
|
INTERPRETARE CHESTIONAR:
·
Repondentii
au evidentiat ca principalele activitati
din cadrul mobilitatii din Romania au fost acelea de vizitare a orasului cu
obiectivele mai importante, activitatile de prezentare a traditiilor
locale(work-shop-ul cu dansuri traditionale, spectacolul realizat de levii
scolii noastre precum si cina traditional la realizarea careia au contribuit
parintii elevilor, elvii si profesorii deopotriva), ceea ce denota important
ape care parintii o acorda traditiilor locale pentru identificarea lor ca
cetateni romani intr-o Europa unita
·
Principalele
avantaje ale mobilitatii reliefate in raspunsurile repondentilor sunt in
concordant cu obiectivele generale ale proiectului, toate ducand la o
dezvoltare personal a elevilor prin cooperarea cu colegii lor straini prin
schimbul intercultural
·
Nu
s-au evidentiat aspecte negative (dezavantaje) in desfasurarea mobilitatii din
Romania, ceea ce denota ca acesta mobilitate a fost una foarte reusita
·
In
urma feed-back-ului primit de la parinti rezulta ca obiectivele mobilitatii au
fost atinse intr-o mare si foarte mare masura, aprecierile vizavi de
activitatile desfasurate fiind unele foarte bune
·
S-a
evidentiat ca aspect remarcabil, modul de implicare și de colaborare a
elevilor, parintilor si profesorilor in desfasurarea activitatilor propuse, ca
reper ramane spectacolul traditional popular sustinut de elevii scolii noastre
in cinstea oaspetilor straini
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu