Scoala Altfel - ”Prima noastra experienta Comenius”



In cadrul programului “Scoala Altfel”,  elevii Liceului Tehnologic “Somes” Dej au participatin in data 7 aprilie 2015  la o activitate deosebita dedicata primului nostru proiect Comenius “Tradition, Diversity and Acceptance”, proiect care se  apropie de sfarsit. 
           Scopul activitatii a fost cunoasterea diversitătii culturale si lingvistice europene în rândul profesorilor si elevilor, stabilirea de relatii interpersonale, de socializare cat si cultivarea atitudinilor pozitive între membrii grupului si a comportamentelor asertive  prin activități specifice educației nonformale
La activitate s-au inscris elevi ai liceului care au facut parte din grupul Comenius dar si elevi care au vrut sa afle mai multe despre ceea ce a insemnat acest proiect pentru  noi. Activitatea a fost realizata de  d-nele profesoare Alice Solomean si Pop Alina.
Dupa jocurile de incalzire si socializare la care au participat elevi si profesori, au fost prezentate cele mai reprezentative materiale video realizate de catre echipa de proiect. Elevii participanti au ramas impresionati de materialele prezentate.
Dupa impartirea elevilor in grupe, un moment mult asteptat  a fost prezentarea celor doua jocuri: Board- game si puzzle.
Jocul Board -Game a fost realizat de grupul din Finlanda, avandu-se în vedere descoperirea de către elevi a caracterului divers al culturii europene. A fost gândit sub forma unui chestionar iar elevii participanţi au avut prilejul să descopere într-un mod inedit aspecte definitorii fiecărei ţări care au vizat cultura, istoria, geografia şi sportul.
 Celalalt joc care a incitat curiozitatea si rabdarea elevilor a fost jocul de tip  puzzle, joc care a fost realizat de grupul din Spania,  reprezentand  un colaj de  imagini a tarilor participante in proiect.
          Activitatea a continuat cu  exprimarea opiniilor de catre profesorii din echipa de proiect, cu privire la activitatea proiectului si impactul acestuia, dupa care a  urmat randul elevilor  care au impartasit impresii din mobilitatile la care au participat.

In final, elevii au completat  un chestionar si din parerile lor s-a dedus ca activitatea realizata a fost placuta, relaxanta si destinsa, iar atmosfera degajata si familiala.
 Astfel, s-au petrecut cateva ore intr-un cadru mai destins si mai relaxant si  in acelasi timp s-au purtat discutii  despre ceea ce a insemnat acest proiect pentru fiecare dintre noi, elevi sau profesori.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

.

.