Interpretare chestionar elevi dupa mobilitatea din Romania

INTERPRETAREA CHESTIONARULUI

Chestionar de apreciere a activitatii din cadrul mobilitatii din Romania a proiectului multilateral Comenius “Tradition, diversity and acceptance”
A fost aplicat unui numar de 79 elevi din clasele IX - XII

Nr. crt.
ÎNTREBAREA
INTERPRETARE
1.
Identificati trei activitati importante din cadrul mobilitatii din Romania



a)dansurile traditionale – 53.16%
b)masa festiva cu specific romanesc pentru oaspeti – 27.84%
c)vizitarea orasului(Salina, Bisericile, Primaria)-74.68%
d)spectacolul realizat de elevii nostri – 39.24%
e)concursul de cultura generala – 21.51%
f)prezentarea felicitarilor realizate - 15.18%
g) prezentarea costumelor populare – 5.06%
h)prezentarea icoanelor pe sticla – 2.53%
i)Non raspuns – 3.79%
2.
Noteaza cel putin trei avantaje ale activitatilor din cadrul reuniunii din Romania

a)perfectionarea prin comunicare a lb. Engleze – 69.62%
b)cunoasterea unor oameni noi – 65.82%
c)invatarea traditiilor altor tari – 37.97%
d)invatarea unor lucruri noi despre tarile din Europa – 21.51%
e)deplasarea in diferite tari – 11.39%
3.
Exista dezavantaje in cadrul mobilitatii din Romania?Daca da, care ar fi acestea?

·         98.73% NU
·         1.26% DA
Cei care au raspuns da au evidentiat timpul scurt petrecut impreuna

4.
Precizati calitatea produselor realizate de catre elevii scolii noastre in cadrul mobilitatii din Romania
Excelenta
Foarte
buna
Buna
Slaba
Foarte slaba
63.29%
43.03%
6.32%
-
-
5.
Precizeaza in ce masura au fost atinse obiectiveledin cadrul reuniunii din Romania?
Foarte
mare
Mare
Mica
Foarte mica
62.02%
37.97%
-
-
6.
Ce v-a impresionat la acesta reuniune?

a)       Intalnirea cu colegii straini – 30.37%
b)       Spectacolul artistic si atelierul de dans popular – 21.51%
c)        Toate activitatile – 20.25%
d)       Vizitarea orasului  - 8.86%
e)        Felicitarile – 3.79%
f)        Non -  raspunsuri 21.51%
7.
Ati fost implicati in cadrul activitatilor din cadrul reuniunii din Romania?Daca da, in ce fel?
·         NU – 58.22%
·         DA – 41.77%
a)       In realizarea spectacolului – 11.39%
b)       La realizarea produselor, felicitarilor si a mesei festive – 10.12%
c)        La toate activitatile ca si membru Comenius – 20.25%



Intrepretarea chestionarului

In urma aplicarii chestionarului s-a constatat urmatoarele:

  • Elevii chestionati au prezentat ca fiind cele mai importante activitati din cadrul mobilitatii , vizitarea orasului si a bisericilor, vizitarea Salinei Ocna Dej dar si atelierul de dans popular si spectacolul traditional popular care au scos in evidenta importanta pe care o acorda elevii traditiilor loacale ce se constituie intr-o adevarata carte de vizita a celor din zona Dej precum si prezentarile de produse realizate de scolile implicate in proiect
  • Avantajele acestei mobilitati au fost acelea de a conversa in lb. Engleza si de a lega noi relatii de prietenie cu colegii din strainatate, cunoasterea specificului traditional al fiecare tari implicate in proiect printr-un schimb de informatii si prin vizionarea produselor realizate in cadrul proiectului
  • Nu au existat dezavantaje ale mobilitatii din Romania, in viziunea elevilor chestionati, poate doar acela ca timpul alocat acesteia a fost prea scurt ceea ce arata starea extraordinara pe care elevii au simtit-o pe durata intregii intalniri din cadrul proiectului
  • In ceea ce priveste caliatea produselor realizate au fost aprecieri de excelent si foarte bine, ceea ce arata profesionalismul si meticulozitatea manifestata de elevii si profesorii din echipa de lucru Comenius, in proiectarea, realizarea si prezentarea acestora
  • Au fost atinse obiectivele mobilitatii in mare si foarte mare masura, asta aratand buna organizare si realizare a tuturor activitatilor
  • Ca si activitati ce i-au impresionat pe elevi au fost  in primul rand spectacolul traditional popular si intalnirea cu colegii lor straini, ce rezulta deschiderea spre colaborare si cooperare cu ceilati elevi din scolile partenere
  • Peste jumatate dintre elevii chestionati au fost implicati in activitatile derulate in cadrul mobilitatii din Romania, fie ca si membrii in echipa de proiect fie ca si colaboratori in realizarea produselor, spectacolului si a cinei traditionale, fapt imbucurator, ce arata dorinta de implicare a cat mai multor elevi in desfasurarea in bune conditii a activitatilor proiectului

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

.

.