Interpretare chestionar parinti dupa mobilitatea din Romania

Chestionar de apreciere a activitatii dupa mobilitatea din Romania din cadrul proiectului
 “Tradition, diversity and acceptance”
A fost aplicat unui numar de 51 de parinti
Nr. crt.
ÎNTREBAREA
INTERPRETARE
1.
Identificati trei activitati importante din cadrul mobilitatii din Romania
-vizitarea orasului  - 88.23%
-spectacolul realizat de elevi - 47.05%
- dansurile traditionale – 33.33%
- pictarea icoanei – 11.76%
-cina traditionala – 13.72%
- concursul de cultura generala – 11.76%
-prezentarea posterelor personale – 21.56%
2.
Noteaza cel putin trei avantaje ale activitatilor din cadrul reuniunii din Romania

- Invatarea lb engleze prin comunicare si socializare – 45.09%
-interactiunea cu elevii straini – 50.98%
-largirea orizontului cultural – 50.98%
-schimb de experienta – 29.41%
-dezvoltarea atitudinii de respect fata de cei din alta tara – 45.09%
-non raspuns – 1.96%
3.
Exista dezavantaje in cadrul mobilitatii din Romania?Daca da, care ar fi acestea?
Da
Nu
1.96%
98.03%



-neincrederea unora fata de altii
4.
Precizati calitatea produselor realizate de catre elevii scolii noastre in cadrul mobilitatii din Romania
Excelenta
Foarte
buna
Buna
Slaba
Foarte
slaba
56.86%
37.25%
5.88%
-
-
5.
Precizeaza in ce masura au fost atinse obiectivele din cadrul reuniunii din Romania

Foarte
mare
Mare
Mica
54.90%
45.09%
-
6.
Ce v-a impresionat in mod deosebit la aceasta reuniune?
-vizitarea Bisericilor si a Salinei Ocna Dej – 9.80%
- spectacolul – 41.17%
-diversitatea programului – 21.56%
-totul – 7.84%
-modul de implicare a profesorilor si elevilor- 29.41%
-cina festiva – 5.88%
-non raspuns – 1.96%
7.
Ati fost implicati in cadrul activitatilor din Romania?Daca da, in ce fel?
Da
Nu
25.49%
74.50


-in realizarea cinei traditionale



INTERPRETARE CHESTIONAR:

·         Repondentii au evidentiat ca principalele  activitati din cadrul mobilitatii din Romania au fost acelea de vizitare a orasului cu obiectivele mai importante, activitatile de prezentare a traditiilor locale(work-shop-ul cu dansuri traditionale, spectacolul realizat de levii scolii noastre precum si cina traditional la realizarea careia au contribuit parintii elevilor, elvii si profesorii deopotriva), ceea ce denota important ape care parintii o acorda traditiilor locale pentru identificarea lor ca cetateni romani intr-o Europa unita

·         Principalele avantaje ale mobilitatii reliefate in raspunsurile repondentilor sunt in concordant cu obiectivele generale ale proiectului, toate ducand la o dezvoltare personal a elevilor prin cooperarea cu colegii lor straini prin schimbul intercultural

·         Nu s-au evidentiat aspecte negative (dezavantaje) in desfasurarea mobilitatii din Romania, ceea ce denota ca acesta mobilitate a fost una foarte reusita

·         In urma feed-back-ului primit de la parinti rezulta ca obiectivele mobilitatii au fost atinse intr-o mare si foarte mare masura, aprecierile vizavi de activitatile desfasurate fiind unele foarte bune

·         S-a evidentiat ca aspect remarcabil, modul de implicare și de colaborare a elevilor, parintilor si profesorilor in desfasurarea activitatilor propuse, ca reper ramane spectacolul traditional popular sustinut de elevii scolii noastre in cinstea oaspetilor straini

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

.

.